Board

Board
Makeuptardis

mandag 27. januar 2014

Summer in the middle of winter

De som hadde klaget på at vi ikke har nok snø, er glade nå. Fordi det snør, ufattelig mye.
Sånn så det ut i dag:


Og værmeldingen er ikke positiv fremover:(

Men, jeg fikk lyst til å ha litt sommerlige farger og derfor bestemte å sminke meg med hjelp av palette Too Faced Summer eyes:


Det er masse glitter i flere av disse øyenskygger, og jeg får sommerfølelse bare av å se på den.



Fremgangsmåte:
Først brukte jeg min elskede Urban Decay Primer Potion. Øyenskygge sitter som bare det hele dagen, uten å strippe: Den påførte jeg på hele øyenlokket opp mot bryn og litt under nedre øyenvipper:


Deretter var det tid for øyenskygger:
JEg brukte tre øyenskygger i første rad ( se bilde av paletten litt høyere opp)

Først påførte jeg Seashell på hele øyenlokket og mot helt opp mot bryn:



Steg 2:
Neste øyenskygge påførte jeg på selve øyenlokket: Plumeria- det er rosa farge med litt skimmer i:


Steg 3:
Til slutt brukte jeg øyenskygge i globalen og ytterste delen av lokket. Jeg påførte litt under nedre øyenvipper. Som sagt  mange ganger før. der er svært viktig med blending av skygger, sånn at det er ikke noe synlige overganger: Øyenskygge heter Cocoa Beach;


Til ansikt brukte jeg følgende:

Bourjois Healthy Mix foundation


Healthy mix concealer


Maskara som ble brukt heter Better than sex fra Too Faced:



Resultat:








Litt sommer midt i vinteren er ikke verst:))

I mitt neste innlegg skal jeg vise hvordan jeg ordner og former mine øyenbryn:))

Fortsatt fin, snørik dag:))

Hilsen
Dragana:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar