Board

Board
Makeuptardis

lørdag 4. januar 2014

Naked palette 2 makeup look

Hei, alle sammen:) Godt nytt år:)

Det var så mye stress i siste uker at jeg rakk ikke engang å tenke på bloggen min. Men endelig er jeg klar for en ny runde.

I dag skal jeg vise dere makeuplook med bare øyenskygger fra Naked 2 palette.



Først brukte jeg  HalfBaked (øyenskygge nummer 2) og den la jeg på hele øyenlokket.

Deretter:

Jeg påførte Snakebite på hele øyenlokket og litt oppover,mot bryn. Etterpå tok jeg og blendet TEase godt i globalen for å myke opp farger.

Til slutt brukte jeg to følgende øyenskygger:

Busted brukte jeg i ytterste delen av øyenlokket og i globalen og blendet alt godt. Blackout brukte jeg til tegne tynn strekk nær øyenvipper.

Til resten av ansikt brukte jeg:
Loreal Nude magique Eau De Teint- nydelig og lett foundation med middels dekkevne.



Bourjois healthy mix concealer for å dekke mørke ringer under øynene


Blush fra Max Factor ( husker ikke navnet ,desverre)


LOreal eyeliner for å markere øynene mer

Og til slutt rød leppestift:
Leppestift fra Isadora
Loreal lipgloss


Resultat:








Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar