Board

Board
Makeuptardis

søndag 5. januar 2014

Makeup colection:)

Hei, folkens:)
Jeg har endelig bestemt meg å vise frem min makeup kolleksjon. Jeg har brukt ca.to år å samle alt jeg har per dagens dato. Og nå er det litt shopping stopp inntil jeg har brukt halvparten av det jeg har:)

Men her kommer bilder:

Først mine BB og CC kremer:


Mine foundations:


Mine blush:





Mine bronzers:

Min eneste highlighter ( Albatros fra Nars):



Mine øyenbryn produkter:


Mine øyenskygger del 1:


Mine øyenskygger del 2:


Øyenskygger del 3:



Øyenskygger del 4:





Øyenblyanter, leppeblyanter og så videre:


EYeliners del 1:


Eyeliners del 2:




Concealers:


Mascaras:


Primers for ansikt og øyenlokket:


Makeup børster:




Og til slutt leppestifter:


Da var hele koleksjon vist:) Jeg er suckers for søte øyenskygge innpakninger, derfor har jeg så mye øyenskygger:))
Jeg innrømmer at jeg har, kanskje, litt for mye sminke. MEN, man må ha hobby:))


Jeg skal presentere noen av produkter vist ovenpå i de nærmeste innleggene:))

Hilsen Dragana:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar