Board

Board
Makeuptardis

søndag 5. januar 2014

Sunday people

Dagens makeuplook, folkens:))



Produktene jeg brukte:

Den brukte jeg som base for neste øyenskygge:)

Jeg brukte: nummer 2 i andre rad ( Gangsta) på hele lokket; deretter nummer 2 i første rad ( Charming) i globalen og etterpå blendet nummer 3 første rad i globalen (Girly). Til slutt påførte jeg nummer 4 første rad i globalen og på selve lokket og blendet godt. Også påførte jeg skygge nummer 5 i andre rad for å tilføre litt glitter på lokket:)) Alle øyenskygger er fra Rebel pallete fra Too Faced.

Jeg  brukte eyeliner for å markere øynene mer,

Til ansikt brukte jeg følgende:

Bourjois healthy mix foundation og healthy mix concealer.

Også brukte jeg bronzer fra Loreal ( for å gi litt varme og glød til ansikt) og blush fra Nars (Orgasm):



Resultat:






Håper dere liker innlegget:))

Hilsen Dragana:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar