Board

Board
Makeuptardis

lørdag 25. januar 2014

Purple saturday:)

Dagen i dag har gått mest i jobb og stress. Men ettermiddagen ble en del bedre, og da kunne jeg endelig slappe av og nytte helgen:)
Dagens makeuplook ble lilla, og den farge passer nydelig til brune øyne, og egentlig alle øyenfarge så lenge en ikke overdriver med å påføre alt for mye.

På resten av ansikt brukte jeg bare concealer og litt blush, unngår å bruke mye foundation i siste dager, sånn at huden får puste litt.

Øyenskygger jeg brukte:
Pierre Rene purple shadow:


Disse øyenskygger er ganske billige, jeg betalte ca.20 kr på Cubus. De kommer i mange farge og er fine, pigmenterte og varer lenge. Og utrolig billig!

Øyenskygge påførte jeg på hele øyenlokket og under nedre øyenvipper. 

Deretter brukte jeg palette fra Sephora:

Jeg brukte to øyenskygger fra palette, sånn gyllen farge  ( en litt mørkere og en lysere):
Disse to blandet jeg sammen og påførte i globalen og litt på ytterste delen av lokket.

Til slutt påførte jeg eyeliner og maskara. Som sagt, så  har jeg ikke brukt noe foundation, bare litt concealer under øynene og litt blush.

Resultat:














Ønsker alle fortsatt fin helg:))
Hilsen 
Dragana:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar