Board

Board
Makeuptardis

torsdag 9. januar 2014

Babyliss curl secret

Hei, alle sammen:)

jeg har alltid hatt problemer med å lage finne krøller i håret. Jeg har prøvd alt av produkter som lover fine krøller, men ingenting hjalp. Krøllene varer i halvtime, og så er de borte vekk:( Til slutt ga jeg opp. Men etter å ha sett på Internett at alle skryter av Babyliss curl secret, så var jeg nysgjerrig. Men da jeg så prisen, ble det en nedtur. 1500 kr, på Elkjøp.
Jeg bestemte meg å spare og kjøpe den om noen måneder. Men, julenissen var snill med meg i år og der sto Babyliss curl secret, under juletre:))

Sånn ser produktet ut:
 

Jeg må innrømme at jeg ble litt skremt av hvordan produktet så ut, og tenkte at dette her klarer jeg ikke. Men den er egentlig ganske lett å bruke.
Jeg har brukt video fra YouTube for å vise dere best hvordan den brukes:


Den har flere instillinger, alt avhengig av hva slags krøller vil en ha, løse eller mer definerte.
Første gang jeg brukte curl secret, lagde jeg ganske definerte krøller og da holder jeg håret i produktet i ca. 10 sek.

Jeg ble utrolig imponert over hvor fine krøller ble og de varte i mange timer, like fine hele tiden. Det beste er at jeg brukte ingen produkter for håret, og ikke noe hårspray heller.

Babyliss curl secret anbefaler jeg til alle:)

Sånn så håret mitt ut, etter å ha brukt Babyliss curl secret:




Det ble kjempe fint, etter min mening:))

Men det beste var da jeg børstet ut håret mitt ca.5 timer senere:


JEg fikk skikkelig fine bølger i håret, som varte i to dager ( helt til jeg vasket håret).


Curl secret ble kjøpt på Elkjøp, og julenissen betalte 1500 kr for den. Jeg har sett priser på nettet, og både i utlandet og i Norge er prisen nesten samme.

Ønsker alle fortsatt fin kveld:))

Hilsen fra Dragana:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar