Board

Board
Makeuptardis

fredag 24. januar 2014

YouTube favoritter

Da jeg først begynte å lære meg sminketeknikk, var YouTube til stor hjelp.En kunne lære mye ved å se på hvordan erfarne jenter viser frem teknikk. Ikke alle var flinke, eller lette å forstå. Men til slutt har jeg samlet liste over mine favoritter og som man kunne lære mye av:)

Her er min liste over YouTube favoritter ( sminke):

1. Pixiwoo - to søstre, begge makeupartister, og de er en av de mest kjente på YouTube. De er utrolige flinke og har utrolige mange videoer, noe for hver smak:))

2. Dulce Candy - flink dame som er flink til å lage fine hverdagslige looks:)

3. Chrisspy - utrolig flink til å lage dramatiske sminkelooks:)

4. Lauren Curtis - australsk jente som bruker både billige og dyre sminkeprodukter ( veldig fint for budsjett) og forklarer veldig fint underveis.

5. Kayleigh Noelle - en av mine favoritter. Hennes stemme er så avslappende, sovner nesten når jeg hører på henne:))

6. Lisa Eldridge- verdensberømt makeupartist som har sminket nesten hele Hollywood. Flink!


Jeg følger en del blogger også, men foretrekker Youtube pga.jeg liker å se på hvordan sminke blir påført "live" ( eller noe sånt:))

Jeg anbefaler dere å sjekke noen av mine favoritter på YouTube, hvis dere er interessert i å lære litt  mer om sminke:)

Hilsen
Dragana:) 

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar