Board

Board
Makeuptardis

lørdag 4. januar 2014

Mine favoritter i 2013

Hei:)
Jeg skal vise dere hvilke sminke/hudpleie produkter var favoritter i 2013.


1.
Loreal Nutrigold for ansikt
Olje er helt fabelaktig, den gir huden næring og glød. Jeg bruker den både morgen og kveld, og en behøver ikke mer enn tre dråper for hele ansikt. Jeg bruker den sammen med fuktighetskremen. Om vinter får jeg en del tørre hudpartier, men etter å ha begynt å bruke Nutrigold, de har forsvunnet. Anbefales;)



Nummer 2:
Revlon uniq1 all in one hairtreatment
Produktet gjør det den lover, håret tørker fortere, mer glans og føles mer sunt ut. Bruker den hver gang etter at jeg har vasket håret mitt. 


Nummer 3:
Laura Mercier tinted moisturizer
Den kjøpte jeg i USA og har brukt den gjennom hele sommeren. Den dekker middels, men føles deilig lett på huden. Og gir mye glød til ansikt. 


Nummer 4:
Isadora Wake me up
Min vinter foundation, den dekker bra og gjør at huden ser mer uthvilt. Helt perfekt for daglig sminke.


Nummer 5:
Macadamia Healing oil spray
Den er blitt brukt masse i 2013, spesielt god til hår ender, da ser de ikke tørr ut. Gjør ikke huden fett, og lukter helt fantastisk.

Nummer 6:


 Naked 2 palette fra Urban Decay
Min favorit øyenskygge palette. Utrolig fine øyenskygger, både uten og med skimmer. De kan brukes både til kveld og dag.

Nummer 7:


Too Faced blush i tre nyanser, og som, når de blandes, er utrolig fine og gir pent glød til kinnene. Denne har jeg brukt nesten hver dag og elsker den, Også er det utrolig søt innpakning også:)

Nummer 8:

Too Faced Leopard love. Blush, bronzer og higlighter i søt innpakning. Hva mer kan man si?:)

Nummer 9:
Jeg er veldig glad i røde leppestifter og har en del av de liggende overalt(baderom, væske, bilen...)
Før jeg setter på leppestift, jeg bruker altid pleiende leppeprodukt. Min favoritt er fra Biotherm lipbalm. 
Tilbake til røde leppestifter: Min all time favorite er fra Max factor xperience sheer gloss balm nummer 4:Red garnet ( den i midten på bilde). Som dere ser den er nesten oppbrukt, men jeg har faktisk kjøpt to til, i reserve:)) Den andre leppestift er fra Loreal og heter Color Riche 377 perfect red. Den bruker jeg om kvelden, fordi det er ganske rød og intensiv farge. 

Nummer 10:
Loverdose parfyme fra Diesel. Dette er allerede min tredje flaske og jeg elsker dette parfyme. Den minner meg om godteri:))


Nummer 11:
Min helt: Batiste tørrshampoo. Den er glimrende når håret begynner å bli fett, men en har ikke tid til hårvask. Det er bare å ha litt av produktet i håret, og håret ser nyvasket ut:)

Nummer 12:
Color Tattoo 24 hr fra Maybeline. De kan brukes alene på øyenlokket eller under andre øyneksygger. De  varer og har intensiv farge:) Anbefales til alle:)



Nummer 13:
Eyeliner fra NYX. Den er ergonomisk formet, sånn at det blir lettere å påføre eyeliner. Og den fungerer. Jeg får til skikkelig finne eyeliner looks med den:)


Nummer 14:
Mac pro longwear concealer. Den dekker bra og blendes godt. Veldig, veldig god for mørke øynene.



Nummer 15:
GlamGlow mud mask for ansikt. Dette ansiktsmaske bruker jeg en gang per uke. Den gir huden glød og renser den godt.


Nummer 16:
They`re real fra Benefit. Man trenger ikke falske øyenvipper med denne mascara:) Utrolig god resultat, og vippene er lange og fine.

Til slutt nummer 17:
Urban Decay eyeshadow primer potion.
Den er helt perfekt. Øyenskygger sitter på lokket hele dagen med hjep av den:)




Håper dere liker innlegget, folkens:))

Hilsen Dragana:)









Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar