Board

Board
Makeuptardis

onsdag 8. januar 2014

Christmas:)

Hei, folkens:)
nå sitter jeg hjemme med omgangssyke og er i generelt dårlig form:( Heldigvis, nå er det snart over med julestrie og da kan jeg endelig slappe av.
Fordi jeg er ortodoks kristen, vi feirer jul 6 januar (juleaften) og 7,januar er det første juledag. Det var en fin feiring, bare synd at eldre datteren min var utslått med omgangssyke i to dager. Stakkars:(

Første juledag hadde jeg ikke så veldig mye tid for sminke, så derfor ble det en rask sminkeprosedyre.
Jeg skal skrive en egen innlegg for håret mitt:)

Sånn var jeg sminket:


Til ansikt brukte jeg True Match fra Loreal og concealer fra MAC.

Til øynene brukte jeg følgende:
Christmas colection fra Too Faced. Søt, liten ting som har alt  man trenger for å fine makeup looks:)


Øyenskygger jeg brukte: Først påførte jeg nummer 2 i første rad ( lys gylden farge) på lokket, som grunnlag. Deretter påførte jeg nummer tre i tredje rad ( glitrende grønn øyenskygge) i globalen og i ytterste delen av øyenlokket. Det er viktig å blende alt godt, for å ikke ha synlige overganger mellom farger. Jeg påførte litt av den grønne øyenskygge under nedre vipper. Til slutt påførte eg skygge nummer 1 i rad 3 ( gylden farge) på lokket og blendet alt godt.
Også brukte jeg eyeliner til å lage fin tynn strekk for å markere øynene mer.

For å tilføre mer farge til ansikt brukte jeg Leopard love fra Too Faced:

Først påførte jeg Bronze Peach Leopard ( helt til venstre) over hele ansikt og halsen med en stor blush børste. Derettet brukte jeg Blush Candy Leopard ( i midten) på kinnene. Og til slutt brukte jeg Brighten PInk Leopard litt under øynene og litt under bryn får å tilføre mer lys:)

Resultat:






Jeg skal lage eget innlegg om håret mitt, fordi jeg brukte en helt ny krølltang som jeg fikk i julegave fra mannen min:)

Håper dere har det bra, alle sammen:))

Hilsen fra Dragana:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar