Board

Board
Makeuptardis

torsdag 23. januar 2014

Blå torsdag

Heisann, folkens:))
Vinter er i gang og gradestokken er godt under 0. Brrr.... Men så lenge man kler seg riktig, så går det bra ( ulltøy er best:).
Dagens makeuplook er blå, dvs. grunnlegende øyenskygge er blå:))

Produkter brukt:
Maybelline Color Tattoo 24 hr - Turquoise forever
Too Faced Palette Boudoir Eyes
Eyeliner fra Too Faced
Mascara fra Too Faced


Framgangsmåte:
Først brukte jeg Maybelline color tattoo; den påførte jeg på helle lokket og under nedre øyenvipper:



Deretter brukte jeg Boudoir Eyes fra Too Faced:


Øyenskygge jeg brukte fra Palette var Lap Dance og den påførte jeg i globalen og blandet godt:


Til slutt påførte jeg eyeliner og mascara:)


Resultat:







Hilsen
Dragana:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar