Board

Board
Makeuptardis

torsdag 19. desember 2013

London makeup

Hei, folkens:)
da er jeg tilbake fra London:) Det var fantastisk reise og jeg skal skrive innlegg om reisen i morgen:)
Men nå skal  jeg vise dere noe av mine makeuplooks mens jeg var i London:








Jeg holdt sminken naturlig og heller konsentrerte på at huden er plettfri.

Jeg kjøpte få sminkeprodukter ( alt for mange mennesker i butikker, etter en time mistet lyst på shopping). Men det jeg kjøpte var foundation fra Bourjois, fransk sminkemerke,. Foundation heter Healthy mix og mange sminkebloggere snakket varmt om den. Jeg har prøvd den to ganger til nå og kan si at jeg er meget fornøyd.
Sånn ser den ut:


I tillegg kjøpte jeg concealer, også fra samme merket.

Også kjlpte jeg foundation fra Loreal. Nude Magique Eau De Teinte. Den føles ikke som foundation, er silkemyk på huden og holder hele dagen:
Nude Magique Eau De Teint 100 Porcelain

I tillegg så har jeg fått en del gaver ( når en kjøper for mer en 15 punds( ca.150 kr, så får man gave). Fra Loreal fikk jeg nydelig rød neglelakk, leppestift og Loreal million glitter mascara.
Fra Bourjois fikk jeg også rød neglelakk, lipgloss, mascara og smokey eye palette:))

Jeg skal poste i morgen litt mer om London tur, det er så mye å skrive om:))

Håper alle får fin helg:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar