Board

Board
Makeuptardis

mandag 4. november 2013

Look of the day

Dagens sminkepost:




Prøvde å lage en naturlig look, og samtidig fremheve øynene mine:

Jeg brukte følgende:


                                      A few of my favourite things palette from Too Faced



Jeg starter alltid med å sminke øynene, og sminker ansiktet helt til slutt. Dette pga. at det blir mye renere resultat:))

Først brukte jeg øyneskygge fra Maybelline som grunnlag:

                               Maybelline color tattoo 24hr (bronze on and on)


Steg 2: Jeg påførte øyneskygge fra Few of my fav.. palette:
Bluff
Den påførte jeg i hele globalen og blendet den litt i ytterste del av øyenlokket og under nedre øynevipper. 


Steg 3:



Øyneskygge påførte jeg fra innerste øyekroken til halvparten av øyenlokket og deretter blandet alt godt.


Til slutt brukte jeg eyeliner til å lage cateye:

Loreal pure black eyeliner

 Og mascara:

Volume building fra Oriflame


Resten av ansikt:
Jeg brukte BB cream fra Maybelline:



Steg 2:
Concealer:
Mac pro-longwear


Steg 3:
jeg påførte litt bronzer i ansikt for å gi litt varm glød:

Loreal Glam Bronze Brunette (sun radiance trio)


Steg 4:
Blush:


Too Faced Leopard Love


Resultat:







Til slutt liten glimt av min nye hårfarge:



Hilsen
Dragana:))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar