Board

Board
Makeuptardis

tirsdag 19. november 2013

World in rose colour

I dag er det tid for litt rosa sminke:))) 
Jeg er blitt lei av alle tunge mørke øyneskygger og tenkte at i dag skal jeg ha litt lysere farge på øynene:))
Resultat:



Brukte produkter og fremgangsmåte:

Først sminket jeg øynene:

Jeg brukte rebel palette fra Too Faced:

Denne paletten er skikkelig fin for høytid som jul og nyttår, mye skimmer og de er veldig pigmenterte:))

Jeg brukte tre øyenskygger fra palette:
Først påførte jeg rosa farge over hele øyenlokket:
Totally fetch;)
Man skal ikke ta på mye av gangen av de rosa skyggen fordi den er veldig pigmentert, og man lett overdrive hvis en er ikke forsiktig.

Deretter var det tid å tilføre farge i øynes global:
For det brukte jeg en sølvaktig farge:
Jailbird:) jeg vet, dårlig bilde:(

Den påførte jeg i hele globalen, litt og litt, og blendet godt. Jeg også påførte litt på ytterste delen av øyenlokket, såkalt v-delen:)

Og til slutt brukte jeg gyllen brun øyenskygge på toppen av jailbird:
Til venstre: Gangsta:)

Jeg blendet alt godt og påførte litt rosa farge under nedre øyenvipper, bare for å markere øynene litt mer.

Jeg brukte en svart eyeliner for å lage cateye. Liner påførte jeg fra midten av øyet og utover, jeg la ikke noe på innerste delen av øyenlokket ( dette for å gi visuelt større øye)

Eyeliner:
NYX the curve svart eyeliner
Denne er min favorit, veldig enkelt å lage fin og tynn strekk med den:))

Mascara jeg brukte:
Benefit they're real:)



Ansikt sminke:

Jeg brukte en foundation som jeg kjøpte nylig og er svært fornøyd med til nå. Den dekker fint og føles ikke tungt på ansiktet:

Loreal True Match:
Min farge er N3: beige
For å dekke under mørke ringer brukte jeg følgende:

Benefit erase paste i nyanse nummer 2 medium:




Til slutt var det tid for bronser og blush:
Raindrops on roses og Chocolate Soleil:)



Nå kommer bilder:):














Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar