Board

Board
Makeuptardis

onsdag 13. november 2013

I am feeling colorfull:)

Colour time:))

Jeg hadde ikke så mye tid til sminking i morges, så nå skal jeg vise dere min 5 minutters sminke look:

Først brukte jeg øyenskygger fra Urban Decay Naked palette 2:


Jeg brukte tre øyneskygger:
Først brukte jeg Bootycall: den la jeg over hele øyenlokket.
Bootycall i midten

Deretter brukte jeg Tease og Snakebite. De to blandet jeg sammen og blandet godt i globalen og litt utover lokket.

Tease og Snakebite


Til slutt ønsket jeg litt farger på lokket og derfor brukte turkis øyenskygge som eyeliner:

Jeg brukte Maybelline color tatto 24 h i farge Turguoise forever:




Jeg brukte en tynn pensel for å påføre øyenskygge tett inntil vippene.

Til slutt brukte jeg bare concealer for å dekke over mørke ringer og litt blush på kinnene.


Resultat:










:))
Dragana:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar