Board

Board
Makeuptardis

mandag 25. november 2013

Starry eyes christmas look:)

I dag skal jeg vise dere mitt andre forslag for jul/fest look:))

Jeg brukte palette fra Kat Von D: starry eyes makeup palette og Naked 2 fra Urban Decay.

Kat Von Ds palette har jeg ikke brukt veldig ofte, men den har virkelig fine farger:



I dag brukte jeg tre øyenskygger i første rad, andre:


I tillegg brukte jeg to lyse skygger fra UD Naked 2:

Jeg brukte Half Baked og Bootycall:)

Fremgangsmåte:
Først brukte jeg Bootycall fra Naked 2 og påførte over hele øyenlokket og mot bryn.

Deretter brukte jeg Kat Von D palette. Lyseste øyenskygge påførte jeg på selve øyenlokket. 




Øyenskygge i midten påførte jeg i globalen og ytterste delen av øyenlokket. Det er viktig å blende alt godt sammen. Til slutt brukte jeg en tynn pensel til å påføre den mørkeste farge i selve globalen på toppen av den andre øyenskygge.  Jeg brukte også den mørkeste skygge under nedre øyenvipper. 

Til slutt tok jeg litt av Bootycall og Half Baked sammen og påførte på indre delen av øyenlokket og mot øynekrokket.
For å definere øynene mer påførte jeg svart eyeliner. 

Til ansikt brukte jeg BB krem:
Estee Lauder daywear BB creme

Under øynene brukte jeg følgende concealer:
Erase paste fra Benefit




Til slutt var det tid for blush:
Denne gangen brukte jeg en fra LOreal: True Match Le blush rosy cheeks.


PÅ leppene brukte jeg en leppebalm og litt gloss.


Resultat:











Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar