Board

Board
Makeuptardis

torsdag 31. oktober 2013

look of the day

Hei:)
I dag har jeg kjedet meg litt på formiddagen ( barna er i barnehage og mannen på jobben), så derfor lekte jeg litt med sminke.




Jeg brukte følgende produkter:
Øynene:
Too faced pretty rebel palette:

Jeg brukte først øyneskygge nummer 1 i andre rekke : den heter ringleader og er beige med litt skimmer i . Den påførte jeg på hele øyenlokket.

Neste farge er sterkt rosa farge, fjerde farge i første rekke ( den heter totally fetch og er sterk rosa med litt skimmer i. Den påførte jeg i hele globalen for å gi mer dybde til øynene.Den påførte jeg også under nedre øynevipper , tett inntil vippene.


Siste farge er mørk brun farge, andre i første rekke: navnet er charming og den påførte jeg over den rosa i globalen og litt i ytterste delen av øyenlokket.

Til slutt påførte jeg svart eyeliner og lagde klassisk cateye, og too faced lashgasm mascara.

Resultatet:







Nærbilde:


(øyenbrynene mine er kaotiske,, men i morgen har jeg time for å vokse og forme dem:)

På resten av ansiktet brukte jeg:

La Roche.Posay toleriane teint mineral:
Mineralpudder, veldig lett og dekker veldig bra.Jeg bruker en stor mineral børste for å påføre pudderet.



For å dekke mørke ringer under øynene brukte jeg:
MAC pro longwear concealer:
 Jeg brukte  også blush, for å gi litt farge til kinnene:
NARS orgasm, nydelig skimrende farge:)





Dette er resultatet:



Håper dere liker det:)))


Hilsen
Dragana:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar