Board

Board
Makeuptardis

fredag 29. november 2013

Black friday

I dag feirer amerikanere noe som kalles Black friday. Det er fredag rett etter Thanksgiving. Black friday er en stor salgdag i USA, helt ekstremt. Folk blir skadet, til og med drept, fordi det råder kaos den dagen.
Nå er det sånn at norske butikker har også bestemt seg å feire Black friday, men heldigvis så er de norske kjøpere mye roligere enn amerikanske.
Jeg og mannen min var på Norwegian outlet i Vestby, og det var mye salg og mye folk. Og veldig lite ledige parkeringsplasser.
Vi hadde ikke noe bestemt i tankene når det gjaldt kjøp, men det jeg brukte mye tid og penger på var ulltøy til barna og meg. Jeg er veldig glad i Kari Traa klær og ble veldig glad da jeg så at det var stor salg i Kari Traa butikken:) Kjøpte mye ullsokker og tøy. Mannen i huset fikk nye sko og genser:) Så nå er alle fornøyde.

Men det virkelige salg foregår på nett, blant annet Sephora.com har stor salg og jeg planlegger å legge inn en stor bestiling derifra:)

Dagens sminke:
Jeg brukte to paletter Lorac pro og Too faced pretty rebel.

Øyneskygger jeg brukte:


Jeg brukte først Cream øyenskygge over hele lokket og opp mot  bryn, deretter blandet Taupe i globalen og litt utover lokket.


Deretter brukte jeg Sable og la den oppå Taupe for å gi enda mer dybde til øyet. Igjen blendet jeg alt godt sammen.

Jeg brukte Slate over hele øyenlokket og i globalen.


Til slutt brukte jeg Jailbird og den la jeg på innerste delen av øyekroken og på halve delen av øyenlokket. 




Jeg brukte svart eyeliner for å lage cateye og jeg påførte litt svart eyeliner på våtkantlinje og avsluttet alt med mascara.

Til ansikt brukte jeg bb cream fra Estee Lauder ( var litt misfornøyd med den i begynnelse, men ikke mer:) og påførte blush på kinnene.

Til øyenbryn brukte jeg brynskygge i mørkebrun for å definere mer bryn.

Resultat:










Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar