Board

Board
Makeuptardis

onsdag 6. november 2013

Makeup battle

I innlegget under så skal jeg sammenligne to sminkepaletter jeg mottok i posten siste måned. Det er snakk om Too Faced julekoleksjon:) Begge paletter er bestilt fra Sephora.com og betalte halvparten så mye som om jeg bestilte de fra norske nettbutikker ( betalte for begge ca.600 kr, dette inkludert frakt fra USA).




A few of my favourite things:


Denne kommer i verdens søteste pakningen og er skikkelig rosa og fin. Den var pakket inn i en liten veske som er samme farge som selve paletten.

Åpnet:

Her er det mye for penger. Det er 20 øyneskygger, både matte og med skimmer. I tillegg er det også to blush, matt bronser og en bronser med litt skimmer i. I tillegg så får man mini mascara og leppestift:

Too faced better than sex mascara og Lip injection color bomb!

Det er varierte øyneskygger til enhver anledning og man får skikkelig julefølelse når man ser på på paletten.

Jeg er fornøyd med alle øyneskygger i paletten. Opplever ikke at noen av de drysser og er myke og veldig godt pigmenterte:)

Her kommer litt nærbilder og swatches av øyenskygger:








I tillegg så far man også en liten bok med forslag for ulike makeuplooks:



Paletten er helt fantastisk og det er faktisk det eneste man trenger hvis en må reise på en kort tur (weekendtur eller lignende).
Jeg gir paletten 5 av 5 stjerner.



Too Faced joy to the girls palette:

Jeg virkelig prøver å elske denne paletten men får det ikke til. Det er helt nydelige farger på øyneskygger, men de er ikke veldig godt pigmenterte og de fleste drysser av.

Den kommer i veldig fin pakning, ser ut som bok, men er litt klumpete, og passer ikke i en vanlig veske.










Som dere ser er det veldig fin utvalg av øyenskygger, men det er ikke samme kvalitet som i A few of my favorite things.  Det kommer også en mascara med i pakken, men den gir ikke noe wow effekt.

Jeg nevnte dette paletten i noen av mine tidligere innlegg og var ganske fornøyd med den, men jo mer jeg brukte den, jo mer ble jeg misfornøyd.


Jeg gir 3 av 5 stjerne.

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar