Board

Board
Makeuptardis

lørdag 23. november 2013

Little bit of drama:))

Endelig helg:))
Jobbfri og ingen planer oftest resulterer i ny og fin makeup look:)
I dag skulle jeg egentlig ha en naturlig sminke, men jeg er altfor glad i eyeliner:))


Jeg brukte følgende:

Natural eye palette fra Too Faced:



Øyenskygger jeg brukte er i andre rad: Silky teddy, push up og erotica.

Framgangsmåte:

Jeg påførte Silky teddy over hele øyenlokket og litt mot bryn, som base.

Steg nummer 2:
Push up påførte jeg bare på øyenlokket.
Push up

Og til sist påførte jeg Erotica ( morsom navn:)) i globalen og ytterste delen av lokket og blendet godt inn.
Erotica:)


Til slutt var det tid for eyeliner. Og den påførte jeg tett inntil øyenvipper og videre i cateye stilen:))

Resultat:))











PS: øyenbrynene mine er kaotiske, dette fordi jeg lar dem vokse ut i noen uker, for å kunne forme dem bedre:)


 Også en liten bilde av dagens negler:



Ha en god helg, alle sammen:))

Hilsen
Dragana:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar