Board

Board
Makeuptardis

mandag 11. november 2013

Høst look med Lorac pro pallete

Hei, folkens
i går så jeg tutorial på youtube hvor det ble vist litt tips for høst sminke. Til høst og vinter er lov å bruke tyngre og mer dramatiske øyneskygger ettersom det er litt mer mørk og grått på de årstidene.

I dag skal jeg vise dere min høstmsinke:)

Jeg brukte Lorac pro palette, den bestilte jeg på Sephora.com :)


Fargene i paletten varierer fra lyse og nøytrale til veldig dramatiske. En kan lage mange ulike sminke looks:) Fargene er myke ved påføringen og de er godt pigmenterte.


Ferdig:







Fremgangsmåte:
Først påførte jeg en hvit øyneskygge på hele øyenlokket.
Deretter påførte jeg øyneskygge fra paletten: Garnet:
Garnet til venstre:)
Det er helt nydelig øyenskygge med litt glitter i:) Den påførte jeg på hele øyenlokket og litt mot globalen:

Etterpå så brukte jeg mørk lila øyenskygge: Deep purple ( den er rett ved siden av Garnet på bilde ovenfor).
Den påførte jeg på ytterste delen av øyenlokket og litt innover ( ca.tredel av øyenlokket) og også i globalen.

Jeg blandet godt sammen begge øyenskygger. 
Deretter påførte jeg en brun øyenskygge i globalen over den lilla øyenskygge: Sable.
Sable til venstre
Blendet alt godt sammen.

I indre øyekroken påførte jeg en gyllen øyenskygge for å åpne blikket mer. 
Øyenskygge: Gold

Etter at jeg ble ferdig med øvre delen av øyet,da var det tide å sminke nedre delen av øyet.
Med en liten børste påførte jeg først Deep Purple under nedre vippene ( nærmest mulig) til midten av øyet, deretter fortsatte jeg videre med Garnet helt til indre øyekroken. Blendet sammen alt. 

Til slutt brukte jeg en svart øyeblyant til å markere øvre vipper og da påførte jeg liner nærmest mulig vipperoten og jeg også lagde cateye:)
Jeg brukte:
Too faced perfect eye eyeliner

Mascara:
Too Faced better than sex


Jeg brukte følgende produkter for ansikt:

Isadora wake-up make-up i farge 04 warm beige. Dette er veldig god foundation som dekker godt uten at det føles tungt på ansikt og tilfører glød.

For å dekke mine mørke ringer under øynene brukte jeg min Mac pro longwear concealer.

Til slutt påførte jeg blush til kinene for å få litt farge:
Melt into spring fra Too Faced



Her kommer litt bilder:









Håper dere liker innlegget:))

Hilsen
Dragana:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar