Board

Board
Makeuptardis

søndag 24. november 2013

First Christmas look:))

Det er jul snart:)) Jeg elsker juletiden, og elsker å pynte hele huset så fort desember kommer.

I dag har jeg laget en makeuplook man kan bruke i juletiden:) Jeg skal publisere flere andre makeuplooks for jul, og jeg starter med denne.


Produkter brukt:
Jeg  brukte to Christmas collection palette fra Too Faced: A few of my favorite things og Joy to the girls:



Fremgangsmåte:
Først brukte jeg øyenskygger fra Joy to the girls:






Jeg påførte Cheers! over hele øyenlokket mot øyenbryn.

Deretter:
Prancer
en fin gyllen øyenskygge, den påførte jeg på selve øyenlokket.


Til sist:
Sugar Plum
Den påførte jeg i globalen og litt utover lokket mot øyenbryn. Også under nedre øyenvipper.

Fra Few of my favorite things brukte jeg:

Party time
Den påførte jeg ovenpå Sugar Plum med en tynn pensel. Til slutt blendet jeg alt godt sammen.


Jeg også hadde på meg rød leppestift. Elsker røde leppestifter, og har rundt 8 stykker. Jeg bruker dem både til hverdag og til fest.
I dag brukte jeg Loreal leppestift:




Nå kommer bilder:):











Håper dere liker innlegget:))

HIlsen
Dragana:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar