Board

Board
Makeuptardis

torsdag 3. oktober 2013

Mine beste skjønnhetstips :))

Hei alle sammen,
nå skal jeg skrive ned mine beste skjønnhetstips som jeg har samlet gjennom årene. Jeg har faktisk en bok hvor jeg skriver ned råd om alt mulig rart:))

Det viktigste og beste for skjønnhet er jo å ta god vare på huden, rense det regelmessig og bruke produkter for din hudtype. Hudleger sier at etter fylte 25 år, huden forfaller fortere og da er det viktig å begynne med god hudrensing rutine. Jeg har fylt 26 og begynte med antirynke krem før huden rundt øynene for ca.1 år siden. Ellers så har jeg jevnlige rutiner nå det kommer til hudrensing ( neste bloggpost skal handle om dette:).

1. Alltid bruk primer før foundation. Den gjør at foundation sitter helt perfekt og jevner ut huden.

2. Når du har foundation på ansikt, alltid blend godt og ikke glem halsen. Du ønsker ikke at huden og halsen har forskjellige farger, det ser ikke bra ut:)

3. Bruk pilling 1 til 2 ganger per uke.

4. Viktig med hårmaske en gang per uke. De beste er hjemmelagde og resepter kan finnes på  nett.

5. Aldri overplukk øyebryn. Heller dra hos profesjonell som kan forme øyebryn etter ditt ansiktsform.

6. Alltid fjern sminke før du legger deg å sove.

7.Ikke bruk tung sminke på dagen. Bruk lett og naturlig sminke.

8. Neglene skal være rene og pene.

9.Smil:))))

10. Og husk: skjønnhet kommer innenfra:)))


Hilsen,
Dragana:)))

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar