Board

Board
Makeuptardis

onsdag 23. oktober 2013

Nyheter i posten:))

I dag mottok jeg to pakker i posten:)) Den ene var fra Kicks og den andre er glosyboxen:))

Glosybox er en abonnement  tjeneste (179 kr per måned), og en mottar månedlig pakke spekket med nyheter fra sminkeverden.

Glossybox

Fin innpakning:)


Månedens innhold:)


I pakken fikk jeg blant annet prøve på weleda natural shampoo, neglbalsam, lepestift og øyenskygge:))





Pakke nummer 2: Kicks har endelig fått nettbutikk og selger blant annet Too Faced ( min favoritt merke for øyenskygger).
Jeg kjøpte bare en ting: Too Faced Romantic eye palette.


Too faced romantic eye palette:)

Fine farger som jeg skal prøve ut snart:))



Jeg er kjempe fornøyd med Too faced øyenskygger og innpakning er ganske søt. Nå har jeg nesten hele Too faced samling. Tenkte at neste innlegg skulle handle om den samlingen:))

Hilsen
Dragana:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar