Board

Board
Makeuptardis

søndag 13. oktober 2013

Look of the day

Hei:)
i dette innlegg skal jeg vise dere min sminkelook. Jeg og ektemannen var ute og spiste på fredag kveld, og da hadde jeg anledning til å pynte meg litt ekstra:)


Sminken sees ikke så bra på dette bilde, men har kommer litt nærbilder:)


Jeg brukte Too faced smokey eye palette:)



Fremgangsmåte:)

JEg brukte In a flash (øyenskygge første i tredje rad) i indre delen av øyet (øyekrokken og litt på lokket);

Deretter brukte jeg Smoking jacket ( andre øyeskygge i tredje rad). Dette er en fin, pigmentert, lilla øyenskygge. Den påførte jeg på mesteparten av øyelokket og litt  mot øyenbryn:)
Også la jeg Smoking jacket under nedre øyevipper for å markere øynene mer.

Jeg blandet godt både In a flash og Smoking jacket sånn at det er ikke noe overgang synlig mellom disse øyeskyggene.

Til slutt brukte jeg svart eyeliner til å lage pen cateye:))

Resultat:))






resultat nr.2:)))



Hilsen
Dragana:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar