Board

Board
Makeuptardis

søndag 6. oktober 2013

Jeg presenterer: Lorac pro palette

Jeg har mange øyenskygge-paletter og prøver å variere å bruke annerledes hver dag, men jeg kommer tilbake til min favoritt:)

Lorac pro palette


Den kjøpte jeg på nett, på sephora.com og den kostet ca.300 kroner. Det er 16 øyeskygger i paletten, alt fra helt nøytrale til dype, dramatiske farger. Med andre ord, man kan lage mange forskjellige looks:)


Lorac pro palette





Fargene er faktisk sterkere i virkeligheten ( jeg er amatør når det kommer til fotokamera:))

De er veldig pigmenterte og føles fløyelsmyk ved berøring.Sitter som støpt på øyelokket og man trenger ikke flere lag for at de skal komme til syne på lokket:))


Farger fra venstre til høyre: White; Cream;Taupe;Nude;Champagne;Gold


del 2

Farger fra venstre til høyre: LT Pink; LT Bronze;Mauve; Pewter;



Del 3

Farger fra venstre til høyre: Sable;Garnet;Espresso;Deep Purple( ser mye mer lilla i virkeligheten); Black;Slate



Som skrevet ovenfor, farger er mye sterkere i virkeligheten og jeg vil anbefale paletten til alle som ønsker fine, pigmenterte øyneskygger til ulike looks:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar