Board

Board
Makeuptardis

søndag 27. oktober 2013

Ønskeliste ( spare,spare)

Jeg må innrømme at jeg er ikke verdens tålmodigste og hvis jeg ser noe jeg har lyst på, så må jeg ha det.
Men jeg har faktisk blitt flinkere med å spare penger til det jeg ønsker og har laget ønskeliste over ting jeg har lyst på. Derfor bestemte jeg meg at jeg skal kjøpe en ting fra ønskeliste hver måned.


Her er ønskelisten min:

1.

Chanel Soleil Tan De Chanel ( Bronze Universel)

      

Helt nydelig produkt som tilpasser seg alle hudtyper og gjør at ansiktet får skikkelig sommerglød uansett årstid. Ansiktet får en fin brunfarge :) Men som de fleste av Chanel produkter er prisen stiv. 370 kr koster det hos Kicks.



2. URBAN DECAY VICE PALETTE 2

Jeg har en del øyenskygge paletter men vice palette 2 har utrolige fine farger og man kan lage mange finne forskjellige makeup looks:) På sephora.com koster palette ca.350 kr + frakt. 



3.Michael Kors veske:)

Denne vesken er utrolig fin, men også utroligdyrt. Søsteren min har en annen veske også fra Michael Kors og den er kjempe fin. Jeg er glad i klassiske vesker og denne kan brukes til alt. Men prisen ligger på rundt 3000 kr:( Men det ble hintet at jeg skal få den i bursdagsgave i mai neste år:)))


4. Joy to the girls too faced palette (oktoberkjøp):

Jeg har kjøpt denne paletten nå i oktober og den er helt nydelig. Kommer i meget fin innpakning og fargene er nydelige. Den blir brukt mye fremover. 




Nå er det sånn at november ikke kjøp-måned, ettersom vi skal reise på veldig spesielt sted i desember og derfor må jeg spare penger til shopping:)) Og det er helt mulig at jeg kan kjøpe noe fra ønskelisten for billig penger dit vi reiser:))


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar