Board

Board
Makeuptardis

onsdag 5. februar 2014

Elsa makeup tutorial from Frozen:)

Frozen, eller Frost på norsk, har blitt veldig populær hjemme hos meg i det siste. Mine jenter så det først på  kino, og i ettertiden har de lært ale sanger fra filmen:) Jeg må innrømme at jeg likte filmen veldig godt, og spesielt sminke til hovedperson: Elsa.

Derfor har jeg ønsket å gjenskape sminkelook, steg for steg. 
Jeg skal vise dere hvordan jeg gjorde det:)

Først en bilde av Elsa fra Frozen:




Som dere ser så har hun intenst lilla farge på selve øyenlokket og brun(bronseaktig i globalen:)

Jeg brukte følgende lilla farge:

Den påførte jeg på hele øyenlokket og under  nedre øyenvipper.

Deretter brukte jeg to forskjellige farger, blandet sammen og påførte i globalen:



Det er veldig viktig i blende godt sammen farger, sånn at det er ikke noe synlige overganger:)


Jeg brukte maskara og eyeliner:
Oriflame Volume Build maskara

Eyeliner fra Too Faced


Til ansikt brukte jeg følgende:
BB cream fra Maybelline:


Concealer fra Benefit:



Og blush fra Too Faced:



Jeg også ordnet samme type flette Elsa har på bilde:

Start å flette standard fransk flette ( med tre deler) og ikke flett for stramt. La den være løst og litt bustete:)



Her er min versjon av Elsa fra Frozen:




















Håper dere liker min versjon av Elsa:))

Hilsen
Dragana:)


Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar