Board

Board
Makeuptardis

mandag 3. februar 2014

Best treatment for hair

Da jeg farget håret  mitt blondt, ble min hår mye tørrere enn før. Men det var noe jeg var forberedet  på, da jeg bestemte meg å forandre hårfarge.

Det er mest endene som er tørre og slitte og må dessverre klippes snart, heldigvis ikke så mye.
Jeg har kjøpt alle nødvendige produkter for tørr hår og man ser stor forskjell. Men etter å ha lest litt på nett, fant jeg veldig god og billig kur for tørr og slitt hår.

Det overraskende er at alt du trenger, finner du på kjøkkenet:))

Produkter en trenger er:

Olivenolje (helst extra virgin):

Kokosolje ( en kan kjøpe kokosolje i helsekostbutikker):


Honning:



Alle tre produkter er kjente for sine positive effekter for hud og hår.

Jeg blander produkter sammen i en liten bolle til man får en middels tykk masse:



Jeg vil anbefale å ha på seg gammel t-skjorte fordi det kan være litt sølete når du påfører blanding på håret.

Jeg delte håret mitt i flere områder, og deretter påførte blanding område for område.

Til slutt satte jeg en vanlig plastpose over håret og strammet den godt, sånn at blanding holder seg på hodet:))

Jeg overnattet med blandingen på håret, men du kan ha blandingen på håret hvor lenge du vil egentlig.



Vasket håret dagen etterpå, og jeg er kjempe fornøyd. Håret er skinnende blankt, mykt ved berøring, gres lettere igjennom, og ser mye mindre tørt ut. Anbefaler at alle prøver ut oppskriften, fordi den fungerer og er mye billigere;)
Jeg bruker blandingen en gang per uke, pga veldig tørt håret, men for de med relativt normalt håret er det ikke nødvendig mer enn 2 ganger per måned:))



Hilsen
Dragana:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar