Board

Board
Makeuptardis

mandag 3. februar 2014

Different kind of eyeliner

For dagens sminkelook brukte jeg en lilla eyeliner. Det er litt kjedelig å bruke stadig bare svart eyeliner, og for å friske opp sminke, da anbefales det eyeliner i farge:)
I tillegg bruke jeg palette fra Lorac, kalt Private affair.


Lorac palette:




Framgangsmåte:

Først påførte jeg lys øyenskygge, eller rettere sagt, jeg blandet to lyse øyenskygger og påførte på hele lokket mot bryn:


Deretter brukte jeg to øyenskygger som ble påført i globalen og på ytterste delen av lokket + under nedre øyenvipper:


Neste steg var å påføre eyeliner:



Som dere ser, den har blitt brukt mye:))

For maskara brukte jeg False lash wings fra Lòreal:


Foundation fra Lòreal Nude Eau De Teint:


Concealer fra Bourjois:


Blush: er fra Nars og heter Orgasm:



Det var produkter jeg brukte for dagens look:)


Resultat:






Ønsker alle fin dag videre:))

Hilsen
Dragana:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar