Board

Board
Makeuptardis

tirsdag 4. februar 2014

Glossybox Januar

Jeg har allerede skrevet om Glossybox i et av mine tidligere innlegg. Jeg får pakke hver måned med mini produkter til å prøve ut. Tjenesten koster 179 kr per måned og kan avsluttes når som helst:)

De fleste ganger har jeg fått gode produkter som har resultert i kjøp av full versjon:)

Jeg presenterer dere glossybox fra januar:






Jeg fikk masse interessant i pakken:)

For det første, ble jeg overasket over å ha fått tannpasta i pakken:
Oral B 3D White Luxe  - skal hjelpe til å få hvitere tenner ( har ikke begynt å bruke den enda,så vet ikke om det stemmer):




2. Antrynke krem fra Yves de Rocher ( fin konsistens, myk og gir masse fuktighet til huden)


3. Øyenbrynvoks blyant:

4. Maskara, den heter It is so Big, husker ikke hvilken produsent ( fin hverdagslig maskara)


5: Til slutt fikk jeg også en underlig liten ting.Den var pakket i en liten pose og så ut som en liten stein. Navnet på produktet var Konjac sponge og er egentlig svamp som brukes til å rense ansikt. Man må ha produktet under vannet i ca 3 minutter første gang den blir brukt. Og da blir den til en svamp. Jeg har vasket ansikt med den og det fungerer. Huden føles rent og silkemyk:):


Det var månedens glossybox, og jeg er ganske fornøyd med den:))

Håper neste måneds boks like spennende som denne her:))

Hilsen
Dragana:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar