Board

Board
Makeuptardis

tirsdag 4. februar 2014

Nail of the day

Det er lenge siden jeg har postet innlegg om mine negler, men her kommer det:))

Jeg ville leke med forskjellige farger, og til slutt tok jeg frem mine Konad stempler og forskjellige mønstre.

Resultatet ble slikk:



Jeg brukte følgende produkter:

Neglelakk Fnug Flower Power ( fikk den i Glossybox)



Nail art polish fra HM ( den brukte jeg til å lage mønster)


Nails Inc London Caviar topcoat ( beskyttende lakk)




Jeg påførte først Fnug neglelakk ( dyp lilla mat farge).
Deretter brukte jeg mønsterplate fra Konad:

Mønster jeg brukte:



Jeg påførte hvit neglelakk på mønster og deretter brukte følgende stripe til å fjerne overflødig neglelakk:


Til slutt brukte jeg Konad stempel til å overføre mønster til neglen:



Flere bilder:




Hilsen 
Dragana:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar