Board

Board
Makeuptardis

tirsdag 3. desember 2013

My hair

I dag tok jeg siste runde med hårstriping før jeg tar en pause. Nå har jeg vært og tatt masse striper i håret for å lysne håret. Målet er å oppnå en fin gyllen farge i håret, litt honning farge.
Til nå er jeg ganske fornøyd med resultatet og det ble frisør også. Hun var veldig overasket over at fargen ble så fin, ettersom jeg hadde svart hårfarge fra før. Nå tar  jeg to måned pause før frisør fortsetter med å legge inn mer striper. Dette for å ikke skadde håret mer.

I utgangspunktet har jeg veldig sunt hår og derfor kunne håret mitt tåle litt bleking. Men det er likevel viktig med god pleie. Jeg kjøpte alle pleieprodukter i frisørsalongen.

Hårprodukter jeg bruker nå ( rakk ikke å ta bilde av de, så derfor bruker jeg nettbilder:)):
 Nesten alle er fra Lanza ( hårprodukt produsent):

1.
Lanza healing strenght white tea shampoo

2.
Manuka Honey balsam
3.
Lanza KB2 protein reconstructor ( hårkur jeg bruker 1 gamg per uke)
4.
Lanza silver brightening shampo ( brukes 1 gang per uke for å oppbevare fargen)
5.
Joico K-PAK (verdens beste hårkur; anbefales; den bruker jeg sammen med KB2 kur)
6. Til slutt bruker jeg hårolje for at håret skal ikke se tørt ut.
Bjørn Axen argan oil

Disse produkter sammen gir en veldig god pleie og gjør at håret mitt ser mye sterkere og sunnere:)


Sånn ser håret mitt ut nå ( fargen er en del lysere i virkeligheten, men det er litt vanskelig å fange når daglys ikke er tilstede:)





Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar