Board

Board
Makeuptardis

torsdag 26. september 2013

Bli kjent

Endelig, etter mye tenking, jeg bestemte meg å prøve å starte å blogge. En av mine største hobbyer er sminke og mote og jeg ønsker å dele med andre mine tips og tutorials.
Min lidenskap for sminke begynte for noen år tilbake da jeg begynte å se på makeup tutorials på youtube. Litt etter litt begynte jeg å utvide min sminkesamlingen og lærte meg grunnlegende sminke. Det var ikke lett, spesielt det å legge eyeliner og å finne riktig foundation farge for min ansikt. Det har skjedd flere ganger at jeg la på helt feil farge og så veldig rar ut. I min ungdomstiden gikk jeg alltid rundt med sterke farger på øyenlokkene som ikke var blendet i det hele tatt. Jeg så rett og slett ut som en klovn.



Men youtube lærte meg mye og jeg er en smule stolt over at jeg klarer å legge grunnlegende sminke på en bra måte:)
Gjennom denne bloggen skal jeg legge ut mine tutorials av min sminke og skal dele erfaringer angående sminkeprodukter og forskjellig. Skal også prøve å legge ut noen motebilder også ( dagens antrekk osv...)

Jeg skal også prøve å gi tips om sminke til ulike øyefarger.
Min øyenfarge er brun og som kjent, tåler brune øyene å ha litt sterkere farge på lokket:))
Jeg skal prøve å oppdatere bloggen minst 2 ganger per uke:)

Hilsen
Dragana:)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar